תוכן עניינים

לייעוץ ראשוני השאירו פרטים או חייגו
053-352-4190

חדש באתר

בובקט לניקוי שטח

בובקט לניקוי שטח – הכלי הנכון שמקל על העבודה הקשה

כשניגשים למשימה לא פשוטה, כמו ניקוי שטח של אדמה מעצים, צמחייה ופסולת, צריך להיעזר בציוד הנכון. אנחנו הרי לא חיים בימי הביניים, ועבודה ידנית היא בהחלט לא הפתרון.

בעזרת בובקט לניקוי שטח אפשר לעקור שיחים ועצים מהשורש, לפלס את האדמה ולהעמיס פסולת וסלעים בקלות לתוך מכולה, וכל זאת בלי שום מאמץ ובזמן קצר. תוכלו להשכיר לעצמכם בובקט שכזה כאן אצלנו בחברת בובקט SOS, להפעלה עצמית או עם מפעיל, וכבר היום הוא יכול להיות אצלכם לתחילת העבודה.

 

צריכים להכין שטח לבניה?

השכירו דרכנו בובקט לניקוי שטח

ניקוי עשבים או כל סוג של פסולת לפני בניה

השכרת בובקט במחיר הכי זול שתמצאו

הגעה לכל מקום בארץ – בזמינות גבוהה

 

להצעת מחיר ובירורים חייגו:

053-352-4190

 

בובקט לניקוי שטח

 

באיזה ציוד אפשר להשתמש לניקוי שטח?

אנחנו לא מדברים כאן על את חפירה ומריצה, אלא על ציוד מכני הנדסי מקצועי שיכול לא רק להקל על עבודות חפירה, אלא גם לזרז אותן באופן משמעותי. האפשרויות הן רבות, וכל אחד מהכלים הבאים יכול לסייע להשלים את העבודה:

מחפר / מיני-מחפרון

שני הכלים האלה הם למעשה היחידים שיידרשו לרוב העבודות הפשוטות, בהם יש זרוע הידראולית שאפשר לחבר אליה אביזרים שונים לפי הצורך, ועל נושא זה נרחיב עוד בהמשך.

דחפור

הדחפור יכול לעבוד לצד המחפר או המיני-מחפרון, ומאחר שהוא עוצמתי יותר, הוא יכול לעשות את כל מה שהם לא מסוגלים. אם צריך עוד קצת כוח ועוצמה, הדחפור הוא התשובה.

מיני-מעמיס

היתרון של המיני-מעמיס, פרט להיותו מולטי-פונקציונלי, זה היכולת לעבוד איתו כמעט בכל סוג של שטח. גודלו הקומפקטי, יחד עם יכולת התמרון שלו באזורים צרים, הופכים אותו למושלם לעבודות באזורים שהגישה אליהם מעט מוגבלת.

יעה זחלי

זהו למעשה שופל שהיתרון שלו זה היכולת לעבוד איתו בקלות על אדמה לחה ובוצית, כמו גם על שטח סלעי שהקרקע בו לא אחידה. המשקל הכבד שלו מונע ממנו ליפול במקומות שבהם ציוד הנדסי מכני אחר היה ״מועד״.

יעה אופני

גם זה סוג של שופל, והוא מגיע בשלל גדלים. מה שמייחד אותו זה החוזק שלו, כשביכולתו לנקות פסולת מכל סוג ובכל גודל די בקלות.

טרקטור

כן כן, גם טרקטור פשוט יכול לסייע בפינוי שטח, כשאפשר להרכיב עליו כף העמסה מקדימה וכף מחפר מאחור. אפשר לעבוד איתו בדיוק רב, בדיוק כמו עם כל ציוד הנדסי מכני אחר, והוא מומלץ במיוחד לאזורים שבהם יש צמחייה צפופה מאוד.

 

4 אביזרים לבובקט שמסייעים לו לנקות שטח

הבובקט הוא כלי רב-תכליתי בכל הנוגע לניקוי שטח, מכיוון שאפשר להרכיב על הזרוע שלו שלל אביזרים שמסייעים לו להשלים את העבודה, לא משנה במה נתקלים.

1. כף מגרפה: בובקט לניקוי עשבים משטח לפני בניה עושה זאת ישירות מהשורש, וכך מפנה את השטח כולו מעשבים, וגם דואג שלא יגדלו שם עוד חדשים.

2. כורת עצים: הכלי הזה מאפשר לבובקט לתפוס את גזע העץ ולכרות אותו במצב עמידה, מה שמצמצם לחלוטין את הסכנה שהעץ ייפול על מישהו או משהו.

3. עוקרן עצים: אחרי שכורתים את העץ, או אפילו לפני אם הוא קטן מספיק, עוקרים את השורשים שלו בעזרת העוקרן.

4. יעה אופני: בעזרתו ניתן להרים כל חפץ שקיים על האדמה ולפנות אותו בקלות. אפשר גם לשלב שיניים ביעה כדי לחפור בעזרתו ביעילות באדמה.

 

לאן לוקחים את הפסולת שהבובקט ניקה מהשטח?

רגע לפני שאתם מזמינים בובקט לניקוי פסולת משטח לפני בניה, ישנה שאלה חשובה שצריך לענות עליה, והיא מה עושים עם כל הפסולת שהרמתם והוצאת מהאדמה? התשובה היא פשוטה – מעמיסים את הכול על מכולה, ואותה אנחנו לוקחים לאתר ייעודי לפינוי פסולת. אתם לא צריכים לדאוג בנוגע לפינוי פסולת עץ או כל סוג אחר, כי אנחנו כבר עושים את זה בשבילכם.