תוכן עניינים

לייעוץ ראשוני השאירו פרטים או חייגו
053-352-4190

חדש באתר

חפירת פיר מעלית

חפירת פיר מעלית – הדרך למעלה

לפני כל פרויקט של הקמת מעלית בבניין, יש צורך בחפירת פיר מעלית. הפיר נמצא בחלל סגור ומשמש כצינור המספק מעבר בטוח של המעלית בין הקומות והמפלסים בבניין. החשיבות של חפירת הפיר היא רבה, וחייבת להיעשות בצורה מקצועית, מתוכננת ובטוחה.

איך חופרים פיר של מעלית, עם איזה כלים מבצעים את העבודה ואיך לבחור את הקבלן המתאים לביצוע החפירה?

 

חפירת פיר מעלית עם בובקט

חפירה לבניינים בתהליך תצ"א או לפרויקטים חדשים

עבודה עם כל האישורים הנדרשים

למעלה מ-15 שנות ניסיון בתחום

שירות בפריסה ארצית

 

להצעת מחיר והזמנה להיום חייגו:

053-352-4190

 

חפירת פיר מעלית

 

איך חופרים פיר של מעלית עם בובקט?

חפירת פיר של מעלית איך זה עובד
שימוש בכלי בובקט – מחפרון הבובקט מתאים לעבודות חפירה וביניהם גם מבנים קטנים כמו פיר של מעלית, הכלי מסוגל להרוס קירות, לחפור בורות ותעלות, לשבור רצפות ועוד.
רישיון והפעלת הכלי כדי לנהוג ולתפעל את הכלי, בעל המקצוע חייב להיות עם רישיון של "מכונה ניידת", רישיון על טרקטור או רישיון בדרגה B ומעלה. יש לעבור קורס מיוחד לנהיגה במכונה ניידת.
ביצוע העבודה הנהג נכנס עם הכלי ומפנה את כל האדמה, הקירות, האספלט, הרצפות מהשטח, ומתחיל במלאכת החפירה כשהשטח פנוי ונקי, על פי העומק שהוגדר בתכנית.

 

חפירת פיר מעלית – מה חשוב לדעת לפני?

תכנון – לפני כל ביצוע של עבודת חפירה, לרבות חפירת פיר למעלית, יש לבצע תכנון הנדסי ע"י מהנדס בניין. בתוכנית יש לקחת בחשבון את כל הגורמים והמרכיבים מסביב, כמו עמידות וחוזק הבניין, סוג הקרקע, איזה תשתיות נמצאות בסביבה, היכן עוברים תשתיות החשמל והמים, וכיצד לשמור על בטיחות המבנה.

עומק החפירה – בהתאם לתוכנית של מהנדס הבניין, יש לבחור את הכלי המתאים לביצוע החפירה, בהתאם לעומק הנדרש וכן לסוג הקרקע הקיימת.

עבודות נוספות – יש לקחת בחשבון סוגי עבודות נוספים כמו קידוח וניסור של הבטון, הכנת תעלות להעברת תשתיות, פינוי הבטון והרצפה, ובאיזה כלי יבצעו כל פעולה.

 

באילו מקרים מבצעים חפירה של פיר מעלית?

פיר של מעלית הוא חלק בלתי נפרד מהקמת מעלית במבנה, ומאפשר תפעול ומעבר בטוח בין הקומות, בצורה מבוקרת ומאובטחת.

באלו מקרים מבצעים חפירה של פיר מעלית? אם בניין ישן זכה באפשרות שנקראת תמ"א 38, בה מבצעים התחדשות עירונית מטעם הרשות המקומית בבניינים ותיקים. כחלק מהתוכנית, זוכים דיירי הבניין לתוספת של מעלית בבניין, ללא כל תשלום מצדם. גם במקרים של שדרוג בניין ישן באופן עצמאי ע"י הדיירים, או בניית פרויקט מגורים חדש עם מעלית בבניין.

 

אילו אישורים נדרשים לביצוע חפירת הפיר?

היתרי בנייה – כבר בשלב התכנון ההנדסי, יש צורך בקבלת היתרי בנייה על פי החוק התכנון והבנייה בארץ. את האישור מקבלים מהרשות המקומית והוא כולל אישור מהנדס וכיבוי אש.

הסכמה ואישור מהשכנים – בבניין שעובר שדרוג או שלא קיימת מעלית בתוכנית הראשונית, יש להשיג אישור גורף של שני שליש לפחות מכלל הדיירים בבניין -בעיקר אם חובת התשלום חלה על דיירי הבניין והפרויקט לא מבוצע על ידי גורם חיצוני.

אישורי בטיחות בבניין ישן – אם פרויקט חפירת הפיר מבוצע בבניין מגורים ישן או ותיק, יש צורך בבדיקה ע"י גורמים מקצועיים לחוזק המבנה, עמידות, לוודא שאין פגיעה במבנה ולהתאים את גודל פיר המעלית למבנה הקיים.

 

חפרנו לכם – כך תבחרו קבלן חפירה מומלץ

מקצועיות – עבודות חפירה הן הבסיס לכל פרויקט של בנייה והקמת תשתית. בחרו בחברה מנוסה ומקצועית, עם כמה שיותר שנות ניסיון בעבודה ומפעילים מקצועיים. חברת בובקט SOS מציעה 15 שנות ניסיון בעבודות חפירה והריסה.

כלי עבודה – יש מגוון רב של ציוד וכלים לביצוע עבודות מסוג זה. בחרו בקבלן חפירה שמציע מגוון רחב של כלים, כך שהוא יכול להתאים את הכלי האידאלי ביותר לסוג העבודה.

בטיחות ואישורים – עבודות חפירה הן פעולות מורכבות וחשובות, וחייבות להיעשות בצורה הבטוחה ביותר. בחרו בקבלן בעל רישיונות מתאימים לשימוש בכלים שברשותו, וכן איזה הכשרות או קורסים עבר המעידים על היכולות שלו.