תוכן עניינים

לייעוץ ראשוני השאירו פרטים או חייגו
053-352-4190

חדש באתר

עבודות עפר במרכז

עבודות עפר במרכז – מכינים את הקרקע

עבודת עפר היא פעולה הנדסית המתבצעת לפני כל פעולת בנייה, בעזרת כלים מכניים כבדים. יש מספר סוגי עבודות עפר במרכז כמו סילוק אבנים, יישור האדמה והריסות, שכל אחת מהן היא משימה מורכבת וחשובה, וחייבת להתבצע על הצד הטוב ביותר.

אז בואו נחפור קצת ונבין מה צריך לעשות כדי להכין את הקרקע.

 

כל סוגי עבודות עפר במרכז במחיר מדהים

הריסה וחפירה, עבודות שינוע ופיזור אדמה ועוד

הכנת שטחים לבנייה

עבודה לפי התקנים והנהלים

שירות מהיום להיום

 

למידע נוסף והצעת מחיר חייגו:

053-352-4190

 

עבודות עפר במרכז

 

עבודות עפר במרכז – איזה סוגי עבודות יש?

עבודות עפר במרכז איזה כלים משתמשים
עבודות עפר ובנייה לעבודות בנייה באתרי בנייה משתמשים בטרקטור או שופל (יעה אופני) שבעזרת הכף הגדולה והעמוקה ניתן לחפור בעפר, להזיז סלעים ולנקות את השטח.
עבודות פיזור ושינוע אדמה עבודות מסוג זה מתאימות לפינוי פסולת במקומות כמו אתרי בנייה. משתמשים בכלי בובקט שמטרתו העיקרית לשנע ולפזר את האדמה, ויש לו את היכולת לעבור במעברים צרים.
עבודות הריסה וחפירה משתמשים בכלי בהתאם לסוג הצורך, לרוב אלו יהיו כלים עוצמתיים וחזקים כמו טרקטורים, שופלים, דחפורים, מפלסות ועוד, לביצוע עבודות הריסה וחפירה בשטח.
עבודות תשתית לייצוב הקרקע, פיזור עפר בצורה ישרה ושווה, ניתן להשתמש במפלסת. הכלי בעל להב גדול המשמש ליישור הקרקע ומאפשר להעניק תשתית יציבה וחלקה.

 

מהם היתרונות בעבודות עפר שמתבצעות כראוי?

בדיוק כפי שמשקיעים בהכנת בסיס לעוגה כדי שזו תוכל להתקיים ולהרשים את כולם, גם בעולם הבנייה, עבודות העפר הן הבסיס החשוב שבלעדיו הפרויקט לא יוכל להתקיים.

עבודות העפר מאפשרות להכין את התשתית והקרקע, ומתאימות גם להכנת הבסיס לפיתוח תשתיות. הן הבסיס להכנת כבישים, גשרים ופיתוח עירוני, ואפילו לבניית פארקים ופרויקטים סביבתיים.

עבודות עפר מסייעות גם למנוע הצפות בימים גשומים, ולשפר את מערכת הניקוז באזורי מגורים. הן תורמות לאיכות האדמה, עוזרות להגן עליה ולשפר את רמת הצפיפות והיציבות שלה.

 

מכינים את התשתית – איך מתבצעת העבודה?

בניית תשתית זו עבודה מורכבת וחשובה, ואם היא לא תתבצע כראוי, כל הפרויקט המתוכנן צפוי להיכשל. איך מתבצעות עבודות עפר במרכז?

ראשית יש לבחור בקבלן עפר או חברה הנדסית כמו בובקט SOS המתמחה בעבודות עפר, שפועלים לפי התנאים המוקפדים ביותר, לפני התקנים והנהלים באופן מקצועי. כל עבודת עפר מתבצעת עם הכלים המתאימים לה בהתאם לצורך, בין אם מדובר בסילוק, שינוע והזזת האלמנטים, או הבאתם לשטח.

בחירת כלי העבודה משפיעה רבות על עבודת העפר ותוצאותיה, כך שיש לבחור הכלי הייעודי והמתאים ביותר לביצוע העבודה בהתאם לסוג שלה.

 

מי צריך שירות של עבודות עפר?

קבלנים – כל פרויקט בנייה מבוסס על פעולת עבודת העפר, כמו הכנת השטח, העברת אבנים וסלעים, ניקוי ופינוי פסולת מהשטח וגם הבאת חצץ, יישור האדמה, חפירת תעלות, הכנת תשתית ניקוז וביוב ועוד.

רשויות – עבודות עפר משמשות גם את הרשויות המקומיות לסלילת כבישים ודרכים, ושבילים. בין אם מדובר בסלילת מסלול חדש או שדרוגו, עבודת העפר מאפשרת להכין את השטח, לפנות סלעים ועפר מיותר ולדאוג לתשתית חלקה ופנויה.

צבא – עבודות עפר מיועדות גם לשימוש צבאי, ומאפשרות הקמת עמדות צהליות, סלילת מיגונים, ביצוע עבודות עפר באזורים רגישים, חפירות נגד טנקים, וכן עבודות למטרות פיתוח או הכנת השטח על פי צרכי הצבא.

 

כמה עולות עבודות עפר במרכז?

עבודות עפר מתומחרות בהתאם לסוג העבודה, הכלי המבצע, כמה אנשי צוות צריכים וכמה זמן יימשך הפרויקט. המחיר הממוצע עבור חפירה ידנית בקרקע חולית למשל, צפוי לעלות החל מ-120 ₪ למ"ק עם כלי עבודה ידניים.

עלות חפירה / חציבה בקרקע עם כלי מכני, צפוי לעלות החל מ-50 ₪ למ"ק כשיש צורך בחפירה עד 3 מטר עומק. מחיר עבור הנחת אספלט על פני השטח צפוי עלות החל מ-40 ₪ למ"ק, וחפירה בשטח המיועד לבניית בריכה צפוי לעלות החל מ-30 ₪ למ"ק, לא כולל חפירה בקרקע סלעית.

מעוניינים בהצעת מחיר מדויקת? ניתן להתייעץ עם חברת בובקט SOS לקבלת מחיר עבור השירות המותאם.