תוכן עניינים

לייעוץ ראשוני השאירו פרטים או חייגו
053-352-4190

חדש באתר

פירוק אבנים משתלבות

פירוק אבנים משתלבות במהירות וביעילות

אבנים משתלבות הן ריצוף חוץ נפוץ מאוד. כשנוצר צורך לפרק את המשטח או את השביל, מכל סיבה שהיא, חשוב להיעזר בציוד המתאים: בובקט. כמו כן רצוי מאוד למצוא מומחים בתחום עם ניסיון רלוונטי, כדי להשלים את המשימה של פירוק אבנים משתלבות תוך זמן קצר ככל האפשר. עם בובקט SOS מובטח לכם שירות מקיף ומקצועי, במחירים הגונים מאוד.

 

פירוק שביל או משטח של אבנים משתלבות

עבודה באמצעות בובקט

פירוק ופינוי אבנים לאתר פסולת מורשה או לאתר מחזור

אפשרות להגעה אליכם מהיום להיום

שירות בפריסה כלל ארצית

 

לבירורים והזמנות חייגו עכשיו:

053-352-4190

 

פירוק אבנים משתלבות

 

מה כולל שירות פירוק האבנים המשתלבות?

1. סקירת השטח ומתן הצעת מחיר – אנחנו נגיע אליכם בהקדם, ונברר את כל הפרטים הרלוונטיים (למשל תשתיות שונות שעשויות להיות באזור וחובה כמובן להימנע מפגיעה בהן). לאחר קבלת תמונת מצב מלאה, נוכל לספק לכם הצעת מחיר אטרקטיבית.

2. תכנון העבודה – פירוק אבנים באמצעות בובקט מצריך תכנון יסודי, גם כדי שהעבודה תתבצע באופן יעיל וגם כדי שהיא תתנהל בבטחה ומבלי לגרום שום נזק.

3. פירוק – את הפירוק עצמו נבצע באמצעות בובקט מתאים למיקום הספציפי שבו נמצאות האבנים המשתלבות.

4. פינוי – אנחנו גם מפנים עבורכם את האבנים וכל פסולת אחרת אם ישנה.

5. הידוק הקרקע – במידת הצורך נהדק את הקרקע שמתחת לאבנים לצורך פעולות עתידיות בשטח.

 

היתרונות של בובקט לצורך פירוק אבנים משתלבות

√ מקסימום גמישות – בובקט הוא כלי עבודה בעל יכולות מגוונות, ולכן השימוש בו מתאפיין בגמישות רבה. בזכות איכות זו אפשר לבצע את הפירוק הדרוש ואת הסילוק בכל תוואי שטח.

√ יכולת עבודה גם באזורים צריםברשותנו מיני מחפרון קטן במיוחד, ברוחב 80 ס"מ בלבד. המיני מחפרון הזה יכול להיכנס לכל מקום ולעבור גם בחללים צרים, וכך להצליח להגיע לאבנים המשתלבות בכל מצב, כולל אצלכם.

√ עבודה מהירה – היעילות הרבה של הבובקט מאפשרת לנו להשלים פירוק שביל אבנים משתלבות בזריזות, ולהשאיר את השטח מוכן לכל מטרה שהיא בזמן קצר.

 

כמה זמן לוקח לפרק שביל של אבנים משתלבות?

כאשר נעזרים בבובקט מתקדם, העבודה מתבצעת כאמור ביעילות ובמהירות. משך הזמן הספציפי משתנה בהתאם לכמות האבנים המשתלבות, הסוג שלהן ומגבלות נגישות אם יש כאלה. במרבית המקרים אפשר להשלים את הפירוק כולל הפינוי של האבנים בפרק זמן של עד שעתיים.

 

אילו משטחי אבנים משתלבות אנחנו מפרקים?

* בטון – אבנים משתלבות מבטון מגיעות ברוב המקרים בעובי של 5-6 ס"מ, והצורה שלהן היא ריבוע או מלבן.

* סנטרום – אריחים קטנים בגוון אפרפר שמייצרים מראה של פסיפס צפוף.

* גרניט – חומר גלם נפוץ מאוד לשלל מטרות ובהן אבנים משתלבות.

* בזלת – אבנים משתלבות שמיוצרות מהסלעים הקשיחים בעלי המראה הפראי.

* בלוסטון – אבנים בצבע כחלחל בשלל גדלים.

 

לאן אנחנו מפנים את האבנים המשתלבות והפסולת?

השירות שלנו כולל כאמור פירוק ופינוי אבנים משתלבות, ובמידת הצורך גם פעולות נוספות כמו למשל חפירות נוספות, יישור אדמה ועוד. את האבנים המשתלבות שפירקנו, וכל פסולת אחרת שיש בשטח ושנדרש פינוי שלה, אנחנו מעבירים לאתרי פסולת מורשים או לאתרי מחזור רלוונטיים. כידוע השלכת פריטים מסוג זה ברשות הרבים הינה עבירה חמורה, גם על החוק וגם מבחינה אקולוגית, ולכן חשוב תמיד להזמין חברה רצינית שמקפידה על פינוי מסודר כדי שלא תסתבכו.

 

למה להזמין אותנו לעבודת הפירוק של שביל מאבנים משתלבות?

דגש נוסף שתורם לשקט הנפשי שלכם כשאתם צריכים לפרק אבנים משתלבות הוא עבודה זהירה. לבובקט SOS ניסיון של למעלה מ-15 שנים בתחום, ולכן אנחנו יודעים לתכנן כל עבודה מכל סוג, כולל פירוק שבילי אבנים משתלבות, כך שלא ייגרם שום נזק לכל תשתית באזור. בנוסף, אנחנו מתחייבים לעבודה יעילה, בזמינות גבוהה ובמחירים משתלמים במיוחד.