תוכן עניינים

לייעוץ ראשוני השאירו פרטים או חייגו
053-352-4190

חדש באתר

פינוי פסולת עץ

פינוי פסולת עץ ביעילות ובמהירות

עץ הוא חומר גלם נפוץ מאוד. במיוחד הוא נפוץ בתעשיית הבנייה, ולמעשה אין כמעט פרויקט בתחום התשתיות שלא מעורבים בו עצים. כחלק מכך נעשה שימוש נרחב במשטחי עץ, וכשיש צורך לפנות אותם אנחנו נעשה את זה בשבילכם – ביעילות, במהירות, בזמינות גבוהה ובמחיר הוגן מאוד.

 

פינוי פסולת עץ מעכשיו לעכשיו

השכרת בובקט לפינוי מהיום להיום

פינוי מסודר לפי הנהלים של המשרד להגנת הסביבה

פינוי משטחי עץ ממקומות עם גישה מוגבלת

מגיעים לכל מקום בארץ

 

לבירורים נוספים והזמנות חייגו:

053-352-4190

 

פינוי משטחי עץ

 

איך מפנים משטחי עץ בזמן קצר ככל האפשר?

* ציוד ייעודי – משטחי עץ גדולים יכולים להיות כבדים מאוד, ולכן הפינוי יתבצע בעזרת ציוד מתאים: מנוף, מלגזה או בובקט שיכול לתמרן ולהיכנס לכל מקום כולל חללים צרים.

* תכנון מדויק – הבסיס לפינוי משטחי עץ במהירות וביעילות הוא תכנון מדויק של אופן ביצוע המשימה, בהתאמה מלאה לתנאי השטח ולכמות המשטחים.

* כוח אדם מיומן – לבובקט SOS צוותים מיומנים שכבר פינו משטחים מאתרי עבודות מכל הסוגים (וגם פסולת מסוגים נוספים). בזכות הניסיון והמיומנות אנחנו יכולים לזהות מראש כל בעיה שעלולה להיווצר ולהקדים תרופה למכה. בדרך זו מובטח פינוי תוך זמן קצר ככל האפשר, ואתם תוכלו להמשיך בפרויקט.

 

פינוי משטחי עץ מכל מקום בכל זמן עם מומחים מנוסים

1. פינוי ידני – כשיש כמות קטנה יחסית של משטחים, וכשהם קטנים ולכן קלי משקל, בדרך כלל יתבצע פינוי ידני.

2. פינוי עם בובקט – פינוי משטחי עץ ממקומות שהגישה אליהם מוגבלת ולכן רק כלי צר שמתנהל במקסימום גמישות יכול להיכנס אליהם ולהוציא מהם את המשטחים.

3. פינוי בעזרת מנוף – אנחנו יודעים להתמודד גם עם כמות גדולה מאוד של משטחים, וגם עם משטחים נרחבים ומסיביים שהמשקל שלהם גבוה. במקרים אלה הפינוי מתבצע באמצעות מנוף.

 

פינוי פסולת עץ מהיום להיום – בלי עיכובים מיותרים

אחרי למעלה מ-15 שנים בעבודות עפר ותשתיות, ולקיחת חלק בפרויקטים מכל הסוגים, אנחנו יודעים להתנהל ביעילות גבוהה מאוד. בזכות היעילות, אנחנו יכולים להציע שירות פינוי פסולת עץ בזמינות מרבית, כולל מהיום להיום!

המחויבות למצוינות בשירות באה לידי ביטוי גם בהשלמת הפינוי עצמו במהירות, תוך עבודה מסודרת ומבלי לגרום לנזקים כלשהם באתר. עוד מרכיב חשוב הוא פינוי מסודר של פסולת העץ (וגם סוגי פסולת אחרים) בהתאם לנהלי המשרד להגנת הסביבה.

 

לאן מפנים פסולת עץ כדי שלא ייגרם נזק לסביבה?

אתרי מחזור אחד היתרונות של עץ הוא האפשרות למחזר אותו. גם משטחי עץ ניתנים במקרים רבים למחזור, בין אם לשימוש מחדש ובין אם למטרות אחרות אחרי גריסה פינוי לאתר ייעודי בהתאם למיקום הנוכחי של המשטחים
אתרי פסולת בחלק מהמקרים נפנה את משטחי העץ לתחנת מעבר שם מתבצע מיון והמשך טיפול בפסולת מסוגים שונים פינוי כולל כל האישורים הנדרשים

שימו לב: חל איסור חמור לשרוף פסולת עץ בישראל. גם השלכת פסולת מסוג זה בשטח פתוח הינה עבירה פלילית!

 

איך נקבע מחיר פינוי משטחי עץ?

העלות של פינוי משטחים היא בדרך כלל בטווח שבין 50 ש"ח ל-200 ש"ח לכל משטח, אך לקבלת מידע מדויק יותר אנו מציעים לכם להיכנס למחירון העדכני שלנו או ליצור איתנו קשר עוד היום.

הפרמטרים שנדרשים כדי לספק הצעת מחיר:

1. כמות המשטחים – ככל שמספר המשטחים גדול יותר, כך העלות הכללית גבוהה יותר אבל המחיר לכל משטח יהיה נמוך יותר.

2. גודל ומשקל כל משטח – שמשפיעים על שיטת הפינוי והציוד שנגיע איתו לשטח.

3. נגישות – אם ישנן מגבלות על הגישה למיקום שבו נמצאים משטחי העץ, המחיר מתייקר. בובקט SOS מיומנת מאוד בפינוי משטחים מכל מקום, ולכן אנחנו יכולים לספק הצעת מחיר משתלמת בכל מצב.