תוכן עניינים

לייעוץ ראשוני השאירו פרטים או חייגו
053-352-4190

חדש באתר

חפירת תעלה לצינור

חפירת תעלה לצינור – מניחים יסודות

עבודות חפירה מיועדות לספק את הבסיס והיסוד ולוקחות חלק בפעולה הראשונית לפני כל עבודת בנייה והקמה. חפירת תעלה לצינור היא חלק מהנחת היסודות ובניית התשתית בפרויקט, ויש לה חשיבות רבה. החפירה מיועדת להנחת צינורות כמו תשתיות חשמל, אינסטלציה, גז, מים, צינורות השקיה והקמת בריכות שחייה.

איך חופרים תעלות לצינור, מה חשוב לדעת לפני וכמה זה צפוי לעלות?

 

צריכים לחפור תעלה לצינור במחיר הוגן?

חפירה באמצעות בובקט – יעילות מובטחת

חפירת תעלות לצינורות הקשיה, גז, מים, חשמל…

ביצוע עבודות חפירה לפי התקנים

שירות בפריסה ארצית

 

להזמנות והצעת מחיר מדהימה חייגו:

053-352-4190

 

חפירת תעלה לצינור

 

חפירת תעלה לצינור – באילו מקרים עושים זאת?

חפירת תעלה לצינור באילו מקרים עושים זאת
הקמת מבנים, בניינים, תשתיות כבר בשלבים הראשונים של תכנון ובניית מבנים, תשתיות, גשרים, כבישים וכד', יש צורך בחפירת תעלות לצורך הנחת צינורות גז, מים וכד'.
הקמת תשתיות תקשורת במקרים של בנייה מחודשת, שדרוג או התקנה של תשתיות תקשורת עם צינורות חדשים, כגון אינטרנט, סיבים אופטיים וכד'.
הקמת תשתית חקלאית בין אם מדובר בתחזוקת התשתית הקיימת או הקמת תשתית חזקה, יש צורך בחפירת תעלות לצינורות המיועדים להשקיית העצים, צמחייה ועוד.
עבודות חשמל לצרכי תחזוקה, תיקון או התקנה חדשה של קווים תת קרקעיים לחשמל, העברה או שינוי מבנה וכיוון של כבלים קיימים.

 

מה חשוב לבדוק לפני ואחרי שמבצעים חפירת תעלה לצינור?

תכנון – יש לתכנן מראש את המיקום המיועד לחפירת התעלה, לוודא שאין בקרבת מקום קווי חשמל, צינורות מים או גז, קווי תקשורת וכד'.

בטיחות – יש להקפיד על כללי בטיחות בשימוש באמצעי החפירה, כולל שימוש באמצעים בטיחותיים עבור העובדים בשטח.

היתרים – יש לדאוג לאישור מהרשות המקומית המאפשר ביצוע של עבודות החפירה, ולרישיון לשימוש בכלי מכני לחפירה.

סיום העבודה – לאחר סיום עבודת החפירה יש לדאוג לאטום ולסגור את הפתחים שנוצרו, שיהיו בטוחים למעבר.

 

כלים לחפירת תעלה לצינור – מהם היתרונות של הבובקט?

אחד הכלים הנפוצים המשמשים קבלנים בתחום עבודות העבר הוא הבובקט – או בשמו השני – מיני מחפרון. לבובקט יש יתרונות רבים שיכולים להפוך את מלאכת חפירת התעלה לקלה ויעילה הרבה יותר.

לכלי יש יכולות תמרון מעולות ויכולת להסתובב על צירו ב-360 מעלות, מסוגל לחפור גם במקומות צרים, צפופים וקטנים יותר. מעבר לזה יש לו יכולת לפנות לכיוונים שונים בצורה נוחה, ויש לו את היכולת לפנות חומרים כבדים מהשטח.

הבובקט משמש קבלנים רבים לצרכי חפירות במקומות צפופים, הודות ליכולות התמרון המעולות שלו, שאין לכלים מכניים גדולים.

 

איך בוחרים את הכלי המתאים לביצוע החפירה?

סוג האדמה – עוד לפני שמתחילים בתהליך החפירה, יש לקחת בחשבון באיזה סוג של אדמה מדובר. אם מדובר באדמה חולית, ניתן להשתמש בכלים כמו בובקט, באגר, שופל וכד'.

מקום – גם למקום החפירה יש השפעה על בחירת הכלי. אם החפירה מיועדת להנחת צינורות כתשתית לבניין מגורים, בדרך כלל המקום יהיה צר וצפוף. במקרה כזה יהיה צורך בשימוש בכלים עם אפשרות לניידות במקומות צרים. אם מדובר בשטח חקלאי נרחב, מגוון האפשרויות לבחירת הכלי יתרחב גם כן.

פינוי אדמה – במקרים בהם יש צורך לפנות מהמקום אדמה, אבנים, חול וכד', כדאי לבחור כלי שמתאים ומסוגל לפנות את החומרים במקום, ולאחר מכן לבצע את פעולת החפירה.

 

כמה עולה עבודה של חפירת תעלה לצינור?

חפירת תעלה לצינור מתומחרת לפי מספר פרמטרים שונים, ביניהם – סוג הכלי המתאים לשימוש, גודל התעלה שצריך לחפור, העומק שלה והאם יש צורך בפינוי של חומרים אחרים בשטח.

כמו כן יש להעריך בכמה שעות עבודה מדובר, וכמה אנשי צוות נדרשים לעבודה. כדי לקבל הצעת מחיר מדויקת לפני הצרכים הספציפיים, כדאי לפנות לחברת בובקט SOS, המבצעת עבודות עפר מכל הסוגים, הריסה וחפירה כבר למעלה מ-15 שנה.