תוכן עניינים

לייעוץ ראשוני השאירו פרטים או חייגו
053-352-4190

חדש באתר

השכרת בובקט בפתח תקווה

השכרת בובקט בפתח תקווה 24 שעות ביממה במחירים אטרקטיביים

צריכים לבצע עבודות עפר? מחפשים להשכיר בובקט במחיר הוגן ומשתלם? אצלנו בבובקט SOS, תוכלו לבצע השכרה 24 שעות ביממה עם מפעיל וללא מפעיל לפי הצרכים שלכם.

 

בובקט להשכרה בפ"ת בזמינות 24/7

ביצוע עבודות חפירה, עפר, הקמת תשתיות

מחיר הוגן – לפי שעה או ליום שלם

ניתן להשכיר בובקט עם מפעיל או בלעדיו

פינוי פסולת, יישור קרקע, עבודות הריסה ועוד

 

להזמנת השירות בפתח תקווה חייגו:

053-352-4190

 

השכרת בובקט בפתח תקווה

 

למה השכרת בובקט בפתח תקווה זה שירות יעיל וכדאי?

שירות השכרת בובקט נחשב למאוד נוח עבור קבלנים ועיריות המבצעים עבודות עפר ובניין לעיתים קרובות או לעיתים רחוקות. אלו יתרונות השירות:

1. עלות השכרה נמוכה מרכישה – רכישה של בובקט היא יקרה מאוד לעומת השכרה ולכן מרבית הקבלנים והעיריות יעדיפו להשכיר רכב עבודה מהסוג הזה.

2. השכרה לטווח קצר עבור עבודות ספציפיות – אם יש לכם עבודת עפר חד פעמית, ללא ספק השכרה של בובקט תהיה יעילה יותר עבורכם, כי אין לכם באמת צורך באחזקה של רכב עבודה מהסוג הזה באופן קבוע.

3. אין צורך במקום אחסון – כמו כל רכב, גם במקרה של בובקט נזדקק לאזור חניה או אחסון עבורו כאשר הוא אינו בשימוש. כאשר אתם משכירים בובקט, הוא חוזר לאחסון בחברת ההשכרה.

4. אין צורך בטיפול ותחזוקה – כמו כל רכב, גם הבובקט זקוק לתחזוקה וטיפולים. כשאתם משכירים רכב עבודה כזה, חברת ההשכרה היא זו שמבצעת את התחזוקה באופן קבוע.

 

לאילו עבודות כדאי להזמין שירותי בובקט בפתח תקווה?

הבובקט יכול לבצע מגוון עבודות עפר בניהן:

העברת ציוד באתר הבנייה – במהלך בנייה יש המון ציוד שיש להעביר ממקום למקום ובעזרת הבובקט ניתן לבצע זאת בצורה פשוטה, יעילה ובטיחותית החוסכת מכם להפעיל טרקטור או כלים גדולים.

פינוי אדמה – באתרי בנייה יש המון אדמה שיש להעביר ממקום למקום ובעזרת הבובקט ניתן לבצע זאת ביעילות, גם במקומות קטנים שהגישה אליהם פחות נוחה.

פינוי של פסולת בניין – בכל פרויקט בנייה ישנה גם פסולת בנייה שיש לאסוף ועם הבובקט ניתן לבצע עבודה זו באופן פשוט.

חפירת תשתיות – הבובקט הוא כלי יעיל ליצירת חפירות לצורך הקמת תשתית, כביש ומדרכות.

 

בובקט להשכרה בפתח תקווה עם או בלי מפעיל מקצועי

כשאתם משכירים בובקט, עומדות בפניכם שתי אפשרויות:

להשכיר בובקט עם מפעיל – אפשרות מצוינת לקבלנים שלא מעוניינים לשלם לנהג בובקט קבוע כעובד מן המניין. כשאתם משכירים בובקט עם מפעיל מקצועי, אתם משלמים על ההשכרה ועל עבודתו היומית בלבד. כמו כן, הוא אינו עובד שלכם ולכן אתם לא משלמים גם על זכויות עובד מעביד.

להשכיר בובקט ללא מפעיל – יש לכם עובד שיודע לנהוג בבובקט ויש לו רישיון מתאים ממשרד הרישוי? תוכלו להשכיר רק את הבובקט במחירים אטרקטיביים יותר.

 

כמה עולה השכרת בובקט בפתח תקווה?

סוג העבודה מה ביצענו טווח עלויות כולל מפעיל
עבודת הריסה בתוך שטח פרטי ביצענו הריסה של מחסן בנוי חלקית שהיווה מבנה מסוכן בתוך המגרש. 600-650 ₪ לפי שעה
פינוי פסולת באתר לבנייה רוויה ביצענו פינוי של פסולת באתר שכלל חמישה בניינים. מדובר בפסולת של חומרי בניין מהאתר אל אתרי ההטמנה המורשים בארץ. 1,000-1,200 ₪ להשכרה יומית
יישור קרקע ציבורית לסלילת כביש הגענו לשכונה ישנה שהחלו לבצע בה סלילת כביש. הבובקט שלנו סייע ביישור שטח אדמה לפני יציקת האספלט. 850-1,000 ₪ להשכרה יומית
ביצוע חפירת תעלה לתשתית חשמל הגענו לשכונה חדשה שתתבצע בה בנייה עתידית בטווח הקצר. בעזרת הבובקט חפרנו תעלות להנחת תשתית חשמל. 1,000-1,250 ₪ להשכרה יומית
ביצוע חפירת תעלה לביוב הגענו עם הבובקט לשכונה שיש בה הצפות מים קבועות בחורף עקב חוסר בתשתית טובה לשוחת הביוב. בעזרת הבובקט חפרנו תעלה שהתחברה לשוחת הביוב הקרובה. 800-1,000 ₪ להשכרה יומית