תוכן עניינים

לייעוץ ראשוני השאירו פרטים או חייגו
053-352-4190

חדש באתר

עבודות עפר בתל אביב

עבודות עפר בתל אביב – בונים על זה

לפני שמתחילים בהקמת פרויקט בנייה, יש צורך להכין את האדמה שתשמש כבסיס יציב לכל הפרויקט. עבודות עפר בתל אביב כוללות עבודות הנדסה עם מכונות שונות, למטרת הזזת אדמה, העברת סלעים, פינוי או הוספת חצץ, חול, עפר וכד'.

אילו סוגי עבודות עפר אנו מבצעים? איך מתבצעת העבודה ומי צריך שירות מסוג זה?

 

עבודות עפר בכל סדר גודל בת"א 

פיתוח תשתיות, הכנת אתרי בנייה, יישור קרקע…

חפירת תעלות ביוב ותעלות כבלים ותשתיות

אפשרות להשכיר בובקט לפי שעה לעבודות עפר

זמינות מהיום להיום והגעה מהירה

 

להצעת מחיר והזמנת השירות חייגו:

053-352-4190

 

עבודות עפר בתל אביב

 

סוגי עבודות עפר בתל אביב

בניית תשתיות – הכנת הבסיס לפני כל פרויקט בנייה, פיזור או סילוק עפר, שיטוח הקרקע, סילוק סלעים גדולים, הכנת תשתית להנחת כבלים, הקמת ביוב, יצירת שיפועים וחפירות.

פינוי פסולת – שינוע אדמה, סלעים, חול, חצץ וכד', סילוק כמות גדולה של פסולת מאתרי בנייה, שימוש בכלים הנדסיים כדי לנקות את השטח להכנת הבסיס לבנייה.

הריסה וחפירה – עבודות עם כלים הנדסיים למטרת חפירת חניון תת קרקעי, מרתפים ועוד. דוגמאות נוספות הן הריסת מבנים, שבירת קירות ופילוס הדרך להכנת התשתית.

עיצוב האדמה – הכנת פרויקטים סביבתיים כמו גינון, פארקים וכד', עיצוב הקרקע והקמת הפארק, כולל הכנת תשתיות לניקוז, השקיה, תאורה ציבורית ועוד.

 

מי בדרך כלל מזמין עבודות עפר?

* קבלנים ומהנדסים – השלב הראשון בכל תהליך של בנייה יתחיל בעבודות עפר. העבודות מיועדות להכין את הקרקע ומבוצעות לרוב באמצעות ציוד מכני הנדסי כבד, למטרת יישור האדמה, הובלת סלעים כבדים, יציקת משטחי בטון, פיזור עפר ועוד.

* רשויות מקומיות – לפני כל בניית גשר חדש, סלילת כביש או פארק ציבורי מרשים, יש לבצע עבודות עפר להכנת התשתית הבסיסית. עבודות עפר בתל אביב הכרחיות גם למניעת הצפות בערים, אם יש צורך בשינוי פני האדמה כדי לשפר את תהליך הניקוז.

* אדריכלי נוף – הקמת פרויקטים בתחום הגינון, הקמת פארקים ציבוריים, עיצוב האדמה, טיילת ציבורית וכד'. יש צורך בעבודות עפר במטרה לבנות את הבסיס, הכולל בין היתר חפירת תעלות, הזזת סלעים כבדים, הקמת ביוב, פיזור אדמה ומרצפות.

 

איך אנחנו מבצעים עבודות עפר בתל אביב? לפניכם כמה דוגמאות:

סוג עבודת עפר איך אנחנו מבצעים אותה
חפירה באדמה לצורך בניית בריכה מבטון בגינה פרטית הסרת כל העפר, האבנים, הפסולת והצמחייה שבשטח, חפירת בור בהתאם לגודל הבריכה, כולל חפירה בכל סוגי הקרקע.
חפירות לצורך הנחת יסודות  נדרשת עבודת חפירה וחציבה עם כלים מתאימים, ידניים או מכניים, חפירה לצורך הנחת צינורות ביוב, חשמל ותקשורת.
חפירת תשתיות להנחת סיבים אופטיים משתמשים בשופל להזזת כמות גדולה של אדמה ופינוי השטח, חפירת תעלות להנחת כלי התקשורת, קידוחים וקיבוע האדמה. 

 

עם אילו כלים מבצעים עבודות עפר?

דחפור / בולדוזר – אחד מכלי הצמ"ה (ציוד מכנסי הנדסי) הנפוץ ביותר בעבודות עפר. הכלי העוצמתי מסייע להזזה ודחיפה של האדמה ביעילות.

שופל – השופר הוא כלי פחות מסיבי מהדחפור, אך עדיין משמש להזזת עפר, ומתאים גם להעברת פסולת.

מיני מחפרון / בובקטאצלנו בחברת בובקט SOS מתגאים בכלי היעיל, השימושי ובעל יכולות התמרון המצוינות, ובבעלותנו מיני מחפרון בעובי 80 ס"מ בלבד.

מפלסות – משתמשים במפלסת כשיש צורך לשטח את הקרקע או לפלס את השטח. זה לרוב יתבצע אחרי שהשופל והבולדוזר סיימו את חלקם במשימה.

 

כמה תשלמו על עבודות עפר בתל אביב? מספר עבודות לדוגמא:

סוג העבודה טווח מחירים ממוצע
הובלת עפר באמצעות שופל או בולדוזר באתרי בנייה, מחיר לפי שעת עבודה 500-600 ₪
חפירת בור לצורך הנחת יסודות בעומק של מטר אחד באמצעות כלים ידניים 130-170 ₪
חפירת בור עמוק עם כלי הנדסי עד לעומק 3 מטרים. 60-90 ₪ למ"ק
חציבת תעלת ביוב לעומק עד 120 ס"מ באמצעות כלי מכני 40-60 ₪ למטר
חפירה לצורת הקמת בריכה בחצר פרטית, לפי מידות מדויקות 40-55 ₪ למ"ק